Aan de slag

Een goede aanpak is op maat van de doelgroep. Daarom eerst twee vragen over je doelgroep. Heb je nog geen doelgroep of weet je onvoldoende wat je doelgroep bezighoudt, dan is een belangrijke tip om je goed te verdiepen in je specifieke doelgroep. [Link naar Doelgroep en doelgedrag].

  • Welke doelgroep?

  • Waar verwacht je de meeste winst te 
kunnen boeken voor of met je doelgroep? Of selecteer waarin je het 
meest bent geïnteresseerd.

Gedragsbepalers

Gedrag komt tot stand via allerlei factoren, we noemen ze hier gedragsbepalers. Door te weten welke gedragsbepalers de belangrijkste aanjagers of barrières vormen voor jouw doelgroep om meer te gaan lopen, kun je je aanpak goed op maat maken. De belangrijkste gedragsbepalers voor jouw doelgroep staan hieronder op een rij. Klik op een gedragsbepaler voor een korte omschrijving en om technieken te zien om deze gedragsbepaler te beïnvloeden.