Het parkeren van auto’s midden in de stad was vroeger heel gewoon. Als je een dagje ging winkelen in het centrum, parkeerde je je auto probleemloos voor de deur. Maar tijden veranderen, en dat is maar goed ook. Kijk eens wat voor voordelen het met zich meebrengt als auto’s plaatsmaken voor groene ruimtes en plekken om te wandelen.
![1A-6-Wilmar-Dik-De-Burchtstraat-Nijmegen-2022](https://ruimtevoorlopen.nl/magazine/wp-content/uploads/2023/09/1A-6-Wilmar-Dik-De-Burchtstraat-Nijmegen-2022.jpg)
2022
Burchtstraat, Nijmegen
Wilmar Dik
![1B-Tijden-2-Regionaal-Archief-Nijmegen-De-Burchtstraat-Nijmegen-1975](https://ruimtevoorlopen.nl/magazine/wp-content/uploads/2023/09/1B-Tijden-2-Regionaal-Archief-Nijmegen-De-Burchtstraat-Nijmegen-1975.jpg)
1975
Burchtstraat, Nijmegen
Regionaal Archief Nijmegen, Jan Cloosterman, CC-BY-SA
![2B-3-Stadsarchief-Amsterdam-weesperzijde-1985-](https://ruimtevoorlopen.nl/magazine/wp-content/uploads/2023/09/2B-3-Stadsarchief-Amsterdam-weesperzijde-1985-.jpg)
1985
Weesperzijde, Amsterdam
Stadsarchief Amsterdam
![2A-4-Wilmar-Dik-Weesperzijde-2022](https://ruimtevoorlopen.nl/magazine/wp-content/uploads/2023/09/2A-4-Wilmar-Dik-Weesperzijde-2022.jpg)
2022
Weesperzijde, Amsterdam
Wilmar Dik
![3B-10-Wilmar-Dik-Plaats-2022](https://ruimtevoorlopen.nl/magazine/wp-content/uploads/2023/09/3B-10-Wilmar-Dik-Plaats-2022.jpg)
2022
Plaats, Den Haag
Wilmar Dik
![3A-9-Gemeente-Den-Haag-Plaats-Den-Haag-1970](https://ruimtevoorlopen.nl/magazine/wp-content/uploads/2023/09/3A-9-Gemeente-Den-Haag-Plaats-Den-Haag-1970.jpg)
1970
Plaats, Den Haag
Gemeente Den Haag
![4A-5-Wilmar-Dik-Ganzenheuvel-Nijmegen-2022](https://ruimtevoorlopen.nl/magazine/wp-content/uploads/2023/09/4A-5-Wilmar-Dik-Ganzenheuvel-Nijmegen-2022.jpg)
2022
Ganzenheuvel, Nijmegen
Wilmar Dik
![4B-1.-Ganzenheuvel-Nijmegen-1970](https://ruimtevoorlopen.nl/magazine/wp-content/uploads/2023/09/4B-1.-Ganzenheuvel-Nijmegen-1970.jpg)
1970
Ganzenheuvel, Nijmegen
Regionaal Archief Nijmegen,
Prof. dr. E.F. van der Grinten, CC-BY-SA